A Skyscanner története

Új utakon

Az a célunk, hogy megváltoztassuk az utazási szokásokat a világon.

Az utunk követése

Sajtóiroda

Kapcsolatfelvételi adatok a sajtó képviselőinek.

Kapcsolatfelvétel

Céges blog

Itt megismerkedhetsz a legújabb sajtóközleményekkel és a friss hírekkel.

Mi újság?

Arculati anyagok

Ebben a rovatban fotóinkat, termékképeinket és logóinkat találod.

Megtekintés

Egy szóvivőt keresel?

További tájékoztatásért fordulj a sajtóirodánkhoz.

Bryan

Bryan
Dove

CEO

Bryan 2015-ben csatlakozott a Skyscanner csapatához, előtte a Microsoftnál, az Amazonnál és a Skype-nál töltött be kulcsbeosztásokat. A cég minden területét ő irányítja, beleértve a termékért, a műszaki tervezésért, az adattudományért, a dizájnért és az infrastruktúráért felelős csapatot is. 2018-ban lett vezérigazgató

Ruth

Ruth
Chandler

Személyzeti igazgató

Ruth alapelve, hogy nagyszerű termékeket csak nagyszerű emberek tudnak előállítani, ezért csapatával közösen arra koncentrál, hogy segítse és fejlessze a Skyscanner több mint 1000 fős gárdáját.

Stuart

Stuart
Middleton

Kereskedelmi igazgató

Stuart a kereskedelmi csapatot vezeti, az ő feladata gondoskodni róla, hogy minden utazó minden piacon a lehető legjobb árakhoz jusson.

Joanna

Joanna
Lord

Marketingigazgató

Joanna változatos pályafutása során mindig arra törekedett, hogy olyan tündöklő brandeket építsen fel, amelyek hatnak az emberekre, szoros kapcsolatokat teremtenek közöttünk, és nagyszerű dolgokra képesek.

Colin

Colin
McLellan

Pénzügyi igazgató

Mielőtt Colin pénzügyi igazgató lett, a Skyscanner Japan (a Yahoo! Japan céggel közös vegyesvállalatunk) ideiglenes vezérigazgatója volt, és a pénzügyi aspektusokért felelt, amikor a Ctrip (mai nevén Trip.com Group) 2016-ban megvásárolta a Skyscannert.

Hugh

Hugh
Aitken

Kereskedelmi alelnök

Hugh több mint 15 éve dolgozik az utazási iparágban, korábban repülőterek és légitársaságok szolgálatában állt. Most a Skyscanner globális partneri kapcsolataiért felelős.

Steven

Steven
Pang

Termékmenedzsmentért felelős alelnök

Steven akkor csatlakozott a csapathoz, amikor a Skyscanner megvásárolta az általa alapított kínai céget, hogy még több helyen legyen jelen a világban. Steven a Skyscanner új termékeinek és üzleti tevékenységeinek fejlesztésére koncentrál.

Filip

Filip
Filipov

Stratégiai alelnök

Filip számos termékterületet vezetett a Skyscannernél, a kínálati oldali b2b-termékeinktől a hirdetéseken át a szállodákig. Jelenleg azzal tölti a munkaidejét, hogy a Skyscanner jövőjéről gondolkodik: új üzleti és növekedési lehetőségeket keres.

Piero

Piero
Sierra

Termékmenedzsmentért felelős alelnök

Piero egész pályafutása során világszínvonalú fogyasztói termékekkel állt elő a piacon, és a Skyscannernél is töretlen lelkesedéssel és minőségben folytatja a munkáját: segít cégüknek, hogy olyan utazási cég legyen, amelynél az utas az első.

Emily

Emily
Grossman

Appfejlesztési vezető

Emily szakterülete a Skyscaner appfejlesztési stratégiája, kisujjában van a mobilalkalmazásos marketing.

Rob

Rob
Miller

Vezető jogtanácsos és vállalati titkár

Rob komoly tapasztalatokkal büszkélkedhet a gyorsan növekvő, eredeti szolgáltatásaikat új közönségekre szabó cégek jogi és szabálykövetési csapatának vezetése és fejlesztése terén.

Gareth

Gareth
Williams

Társalapító és elnök

Gareth két barátjával együtt alapította meg a Skyscannert 2003-ban, az volt a céljuk, hogy egyszerűen lehessen összehasonlítani a repülőjegyek árát. Akkoriban ez mindössze egy Excel-táblázatot jelentett, és bár a Skyscanner rég kinőtte Gareth vendégszobáját, a cél változatlan: megkönnyíteni az utazást mindenkinek.

Történetünk – mostanáig

2003

Gareth Wiliams – aki társalapítóként 2001-ben jegyeztette be a Skyscannert – elindítja a cég működését, egyelőre a vendégszobájában. A következő évben megnyílt az első irodánk Edinburgh-ban.

2007

Nagy örömünkre a Scottish Equity Partners 1,5 millió fontos első körös befektetéssel járul hozzá cégünk tőkéjéhez, ehhez további 1 millió font társul 2008-ban.

2008

Első alkalommal van egy nap egymillió felhasználónk.

2009

Beindul globális weboldalunk, 30 nyelven.

2011

Erőteljes ázsiai növekedésünk hatására irodát nyitunk Szingapúrban, itthon, az Egyesült Királyságban pedig felvásároljuk a Zoombu nevű startupot. Ugyanekkor megjelenik a Skyscanner app.

2013

A Sequoia Capital befektet a Skyscannerbe, ugyanebben az évben lépünk túl a repülőjegyek területén: felvásároljuk a Fogg nevű spanyol szálloda-összehasonlító céget, és az autókölcsönzési funkcióval bővítjük az appot. Ezenkívül irodát nyitunk Miamiban.

2014

Ebben az évben a mobileszközökre koncentrálunk: megvásároljuk a Distinction nevű budapesti appfejlesztő céget, és szállodakeresővel egészítjük ki az appunkat. Új B2B platformunkkal adatelemzési szolgáltatást nyújtunk az utazási iparágon belül. Felvásároljuk a Youbibi nevű kínai utazáskereső webhelyet is.

2015

Új irodát nyitunk Londonban, és új vegyesvállalatot létesítünk Ázsiában, a Yahoo! Japannal közösen. Cégünk az első olyan globális utazási metakereső, amely lehetővé teszi a légitársaságok számára a közvetlen foglalások harmadik félen át történő fogadását, az új disztribúciós funkcióknak köszönhetően.

2016

Ez az év azzal kezdődik, hogy öt új partnerünk 128 millió dolláros befektetéssel segíti meg és gyorsítja fel a növekedésünket, év végén pedig a Ctrip (mai nevén Trip.com Group) megvásárolja a Skyscannert, az üzletkötés értékét 1,4 milliárd fontra teszik. Ez minden idők legnagyobb utazástechnológiai cégvásárlása Európában.

2017

A Twizoo nevű közösségi tartalmi platform felvásárlásával erősítjük a vélemények és az ajánlások területét.

2018

Gareth elnöki pozícióba kerül, a Skyscanner hosszú távú jövőjére koncentrál. Vezérigazgatóként a technológiai igazgatónk, Bryan Dove veszi át a helyét.

2019

Bevezetjük a környezetvédelmi címkézést, hogy az utasok könnyebben választhassanak kisebb szennyezőanyag-kibocsátású járatokat. Ez része általános küldetésünknek, hogy a modern és fenntartható utazás nemzetközi éllovasaivá váljunk. Mostanra havonta több mint 100 millióan használják a Skyscannert.

Új külső és me­ré­szebb jövőkép

Hiszünk benne, hogy az utazás képes minket megváltoztatni. Mi pedig képesek vagyunk megváltoztatni az utazást.

Újdonságok