Érkezése várható idejéről előre tájékoztassa a szállásadó PREMIER SUITES Liverpool illetékeseit. Ezt foglaláskor a „Megjegyzések és különleges kérések” mezőbe írhatja, vagy közvetlenül a szálláshoz is fordulhat a visszaigazoláson olvasható elérhetőségek egyikén. Bejelentkezéskor érvényes fényképes igazolvány és hitelkártya felmutatása szükséges. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a különleges kérések teljesítése érkezéskor, a rendelkezésre állás függvényében történik, és felár fizetését vonhatja maga után. Felhívjuk figyelmét, hogy a foglalás teljes összegét érkezés előtt kell kifizetni. A(z) Premier Apartments fizetési információkat is tartalmazó visszaigazolást küld Önnek. A fizetés feldolgozását követően Ön e-mailben értesül szálláshely adatairól. Az üzenetben a pontos címet és a kulcsok átvételi helyét is megtalálja. Ez a szállás a koronavírus (COVID-19) helyzetre reagálva biztonsági és egészségügyi óvintézkedéseket alkalmaz. A koronavírus (COVID-19) miatt a szállás óvintézkedéseket vezetett be a vendégek és a személyzet védelme érdekében. Egyes szolgáltatások korlátozottan vagy egyáltalán nem érhetők el. A koronavírus (COVID-19) miatt a szállás csökkentette a recepció és a szolgáltatások elérhetőségének idejét. Érkezéskor GBP 250 fizetendő biztonsági letétként. Hitelkártyával fizetendő. A letét kijelentkezéskor visszajár. A letét teljes mértékben visszatérítendő hitelkártyával, ha a kijelentkezéskori szemrevételezéskor úgy találják, hogy nem esett kár a szállásban. Upon confirmation of booking, PREMIER SUITES will forward their standard terms and conditions and important property information relating to your stay. Should you not receive this information within 24 hours of booking, please contact the apartments directly using the details supplied on your booking confirmation. Following confirmation of your reservation, you will receive a link from the card processing partner SOT pay to complete your payment transaction. This will be emailed on the day of booking for Prepaid reservations and within 3 days of arrival for flexible rates. Failure to make payment could result in cancellation of your reservation Reservations for 5 or more rooms will be considered a group booking. For these reservations, 50% deposit will be taken at the time of booking, and will be a nonrefundable deposit. Bookings made on the day require full payment at the time of booking. A valid form of photo ID in the form of a driving license or passport will also be required at check-in. Under no circumstances is an apartment to be sublet by the occupier. Failure to adhere to this will result in the occupant being evicted. Office opening hours are as follows: Monday: 09:00 - 20:00 Tuesday: Thursday: 09:00 - 18:00 Friday: 09:00 - 20:00 Saturday: 10:00 - 19:00 Sunday: 11:00 - 17:00